tisdag 12 augusti 2008

Höst

Marstrand stängt, underbar respons från våra kunder, hur skall vi komma ur detta till nästa år puh...

Da matteo Totrrefazione, här är det fullt ös nu i Augusti,en ny barista på väg in, nya kunder på väg in på rosteriet, kurser startar, koppningar, Per som rostar o köper in.

da Matteo Victoriapassagen, Mattias o Tony kör på., fullt ös på försäljningen, En ny Barista på väg in här med, vem vet vi snart.

Erika som jobbat till o från hos oss(mest till...) har äntligen, enligt henne, funnit sitt arbete som hon utbildat sig till men försvinner tyvärr till Stockholm, hon är ett kap för en kaffebar som vill ha extrahänder. Tack Erika för denna tid!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack Matts!! Tack Lina, Per, Mattias, Nathalie, Axel, Victor, Cajsa, Tony, Camilla, Elin, Emma, Oda, Alice, Putte o Gurra å alla andra som kommit och gått under dom här dryga två åren!! å så klart, tack till Jonas också som spottade mig och värvade mig från första början! Tack för en underbar sammanhållning och vänskap. Jag är stolt och väldigt glad över att få jobba tillsammans med Er!
Det slog mig stenhårt i magen idag när jag och Mattias var kick ass baristas att jag kommer sakna Er och Da Matteo vansinnigt mycket. Ni är som en extra familj!

Men nu är det dags att göra annat, och ägna mig åt vuxenjobbet som Jonas döpte det till för längesen, eftersom managementkonsult lät så trist. så vi ses i stockholm gänget!! Mellkvist har faktiskt redan hört av sig, Naomi o Erika bildar team igen! vi ses där!



Kramar från Erika