måndag 21 april 2008

da Matteo goes Sthlm

Alla kaffenördar borde få ynnesten att sitta i bil med Balo (Matts) i 5 timmar, man hinner snacka ganska mycket kaffe under den tiden. Väl framme på Älvsjömässan slogs man av att alla är här… DC står hos Mauro, Kaffe Jesus ( Remheden) hos Arla, Aldo hos KK, Carström hos Zoegas, Torkel hos den lila draken… Den lilla linslusen från dalarna även han hos Zoegas.. Skall bli spännanden att se hur jag och Matts kan mäta oss i den konkurrensen.. Kommer inte bli någon latteart i vår monter…Vi delar monter med Mighty Leavs ( B05:40). Vi har massa singel estate kaffe med oss som vi kommer att köra i presskanna, och som espresso kör vi vår Kojak…Ni som har vägarna förbi Gastro Nord i Sthlm kom gärna förbi så lovar jag att ni kommer få en kaffeupplevelse. // Jonas

4 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Jonas, ingen kan mäta sig med ert munläder, no matter what! Jag hoppas verkligen att jag hinner förbi er monter och kramas med er.

Josef sa...

Ska bli en skoj dag på torsdag :D

Anonym sa...

5 timmar!? Jonas jag blir besviken, du lovade ju att du skulle ge motorvägen gbg-sthlm vad den tålde. 3.40 tycker jag verkar vara en rimlig målsättning. =)
Håll det äkta, vi håller fortet! // Torrefazione

Hannah sa...

Erika... Jonas börjar ju bli lite gammal så 5 timmar är nog en rimlig tid i den åldern ;-) You go boys!