lördag 16 februari 2008

Barista Jam 3

Kahls har ringt igen när jag hängde på "apoteket röda näsan"vid halv sex tiden fredag..., nu ringde Markansdchefen. Hon ville att den där killens namn, han som skrev brevet ni vet, att det skall tas bort från bloggen för han har inget med detta o göra. Jag kommer göra det.
Även om jag tror att läsarna kan skilja på sak o person. Mest för killens skull. Undrar vem som ringer härnäst!
Vem som då var ansvarig var lite svårare att utröna...mmm! Men vi har i alla fall bokat möte, Marknadschefen o jag. På onsdag. Då får vi se hur dom vill ta detta vidare. Spännande som i en agentroman, under tiden dricker jag lite nyrostad Baretta.
Tjenis...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha underbart, han som skrev under hotbrevet har inget med brevet att göra. Vilka spån!

Unknown sa...

Skönt Matts. Du går med rak rygg genom det här.

Dan Stenqvist sa...

Det här blir kul. Kan för övrigt meddela att Barettan rann otroligt fint idag på Solde.