tisdag 18 november 2008

Sidamo

MrBean på riktigtkaffe har uppmärksammat att vår Sidamo inte riktigt håller måttet. Det är tråkigt när förväntningar inte möts upp och jag kan bara beklaga detta. Jag är inte heller helt nöjd med den senaste sändningen jag fick. Det är otvivelaktigt kaffe från Sidamo i säckarna, men jag tycker att kaffet har lite väl mild karaktär. Blomtonerna kommer inte riktigt fram. Men jag koppar alltid kaffet innan jag packar det och jag skulle inte skicka iväg något som jag inte smakade som det skulle.

MrBean, om du har kvar något av kaffet så kan du väl ta med det in till mig så kan vi dra en koppning och jämföra det med en annan rostning? Hör av dit till per@damatteo.se så ska vi se om vi kan få till något. Det är ändå dags att ha en öppen koppning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sjukt bra initiativ med en öppen koppning. Jag funderade på om du slutat eller bara strukit mig från maillistan..

Matts sa...

kommer nu vi har bara inte hunnit riktigt