tisdag 19 maj 2009

Stockholm i bilder

Jag och Christian ägnade två soliga dagar åt att vandra kring Stockholm med koppningsväskan över axeln. En mycket trevlig stad måste jag säga. Fina människor, gott bemötande och sol sol sol. Kaffet var uppskattat också, det är inte sista gången jag tar med mig koppningen ut på gatan. Tack Linn och Kim för gott sällskap, tack Magnus för lunch, tack Alex, Alex och Oscar för fint nörderi, tack Johan och Anders för fikasällskap, tack Jonas och Annika för att ni är såna fina. har jag glömt nån? Säkert, men tack ni också.































4 kommentarer:

alexanderruas sa...

shit vilken snygg kille i svart skjorta och rufsigt hår!!! måste vara hans M8 kamera också!!

;-)

Per sa...

Frågan är vem som är snyggast, kameran eller killen?

Sailor & I sa...

Menar ni den lilla eller stora killen?

Dan Stenqvist sa...

Mycket bra!!