fredag 4 september 2009

Cajsa Carlson (med C) svarar på frågor

Cajsa med C... jag minns fortfarande hennes första prao-dag. Hon satte mig på plats med en gång.




Varför jobbar du med kaffe och hur hamnade du på da Matteo?

Det var en mörk novemberdag då jag akut behövde en praktikplats. Jag hittade till da Matteo där jag direkt fick praktik i 2 veckor. Dagen efter jag hade praoat färdigt ringde per mig och bad mig komma in och jobba. Därefter var jag fast, 15år gammal.

Vad gör du på jobbet, hur ser din arbetsdag ut?

Min dag består av kaffe, humor och härliga gäster. Jag gör kaffe och drar skämt, men hälften går nästan aldrig fram...

Vad vill du ha för kaffe och hur vill du ha det?

Jag vill ha en Clover på 21,5 gram av kenya Gethumbwini eller Indisk pärlböna från Bibi.

Är du en kaffenörd?

Jag föll tidigt ner i missbruket utan återvändo.

Till sist (på begäran av läsare) vad går du igång på?

Skägg, gravad lax och cyklar.


Inga kommentarer: