torsdag 12 februari 2009

Men...


vinnare blev Viktor från EH. Vackert.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis (!), men vackert?
Ser lika risigt ut som det gjorde i Malmö senast... ;)

Det är väl dock charmen med dessa throwdowns! Någon gång ska väl någon av oss alla som häller lyckas prestera på "normalnivå".

Mattias L sa...

Stort tack till gänget på daMatteo för en härlig tillställning.

Schysst att se nästa generation hälla med skön stil (Matts son Ville, 14 år)

Nästa gång blir jag farlig :)

Matts sa...

det är förvånasvärt skakigt, blev själv förvånad över prestationsångesten som man drabbades av, bra för alla som inte tävlat kanke

Dan Stenqvist sa...

Japp, det är helt sjukt vad alla underpresterar! Jag och Oscar drömmer om den dagen vi kan vara stolta över vår hällning på ett LAT. Ge oss ett par år så är vi nog där..:)

Per sa...

Jag håller med om att nivån kan höjas på LAT, men samtidigt är det rätt gott att det blir lite hur som med mönstren. Det gör nog att fler osäkra och oerfarna tävlande vågar sig upp.
Och vi ska nog inte döma Viktors mönster utifrån mitt mobilfoto. Det såg sätt snyggt ut har jag för mig. Men det kan vara hof:en som talar.

Matts sa...

Victor var bäst, inget snack

Yvette Gustafsson sa...

Jag kom sent efter att ha stått och slängt iväg hjärtan, löööv och shetlandsponnier i lattemuggar på jobbet timmar i sträck så jag var inte med och tävlade. Nästa gång, nästa gång...

Per sa...

Det är bara att fortsätta öva på att hälla fåglar och ponnier. Nästa LAT gbg är redan planerat, och det ryktas om att det kommer hållas på EH...